Post by lastbulvaperte on Feb 7, 2022 18:39:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker det!!! Den fikk bed wars, build and shoot og mange andre. Jeg vurderer den til 5 stjerner før vennen min spiller den også, men ikke mye for det, takk for at du lagde den! ✨👑✨
Ja det er en kjempe god spill jeh har svarte vinger og vite og gule kjempe BRA!!!
dette spillet er så gøy, men for en eller annen grunn når jeg prøver å spille et spill, viser det bare en svart skjerm og sparker meg ut
Dette spillet er kult, men når jeg spiller bedwars er de så proffe at de fortsetter å drepe laget vårt, og i skyblock er det så mange feil at de har et hull. Det er det.
Spillet er fantastisk, men det er ett problem, det er så mange hackere i dette spillet, spesielt i bedwars. Vennligst fiks dette raskt
Det er et så bra spill, men grunnen til at jeg ga det 2 stjerner ⭐ fordi 1.Står fast i en lasteskjerm 2.Kan ikke logge på tilbake til kontoen min 3.Felteren min er pålogget, men på skjermen min er han ikke pålogget, så ok
Blockman Go Žaid. automat. kosf
Blockman GO: blokker mods Hacking er et spennende piksel spill som du kan spille med vennene ... Cheat Codes Blockman GO for Android og IOS:.
Hei, når jeg spiller bedwars, er det hackere som kan hacke hastighet og de kan fly, vær så snill å fikse dette, det er grunnen til en pott 2 stjerner vær så snill å fikse dette nå Gjør neste oppdatering 😒😒😒😤
Jeg liker dette spillet, spesielt Skyblock, men problemet er at det er mange feil og ikke mange blokker som lykt eller blomsterpottebed.
Det er et veldig bra spill, men hvis du vil lage en youtube-kurer om det, så ikke lag noen andre spill som minecraft og roblox. Men så fikser anti-hack-systemet, jeg ville spille med vennene mine, men de ble kastet ut av spillet og spillet sa at de brukte noe hack, men de brukte ingen hacks
Hands down 1 hvis whorst-spillene der ute liker feilene... som når jeg prøver å gå inn i spillet, viser det at ny internettforbindelse ikke fungerer og lar meg ikke spille den. Den min wifi perfekt, jeg bokstavelig talt ved siden av ruteren!
Veldig bra spill. Men dessverre er det mange misbrukere som hacker spillet. For dette kan vi, normale brukere, ikke spille spillet ordentlig og blir beseiret hver gang av hackerne. Håper du vil fikse dette problemet.
Blockman Go Árkádjátékok bhzw
Jeg så at det tok for mye tid å pakke ressurser etter oppdateringen, og når den åpnes, var spilllisten tom, og når jeg går til å fylle på gcubes, viser den ikke gcubes og prisen (Vennligst blockman gå og hjelp meg eller fikse problemet ) nå er det fikset takk
GRATIS | UNIVERSETRIKK. Ressurser for BLOCKMAN GO: BLOCKY MODS ✓ 【DET FUNGERER】 ✓ Alle ressurser for de beste spillene GRATIS.
Jeg hater dette spillet du kan oppdatere og mer hacker og mobber og for mye pålogging nå 2021 jeg hater dette jeg spiller dette om 2 år
Dette spillet er kjempebra!!!
Dette spillet er bra... Men hvorfor er skinnene dyre og ALLE SPILL HAR INGEN OPPDATERING? Bare Bedwars oppdateres hver dag. Vi er alle triste fordi spillet sier NY OPPDATERING KOMMER!! Da har det tatt så lang tid å se den nye oppdateringen, så... Jeg gir denne 2/5😔
Det er fantastisk! Men det dårlige er at det tar mye dataplass og nå kan jeg ikke spille det.
Blockman Go આર્કેડ rebp
Dette spillet er interessant. Men det er for mye feil. Som om jeg ikke kan bli med i spill med Wi-Fi wt
Det er et perfekt spill. Den har det du vil, og du kommer aldri til å kjede deg! Last den ned nå hvis du ikke gjorde det!
Hei hvorfor jeg vurderer den til en 3-stjerners er hvorfor skjermen bare er en tom skjerm med en farge som er som grå-aktig lysegrå når jeg blir med på en fest i bmgo skyblock kan du fikse det vær så snill bmgo dette gjør meg forbanna hvorfor fikse dette nå bmgo😠😠
Server Maker For Minecraft Minecraft: Pocket Edition Blockman GO ...
Jeg har spilt det i over et år, og jeg har lagt merke til noen endringer, som det økte antallet hackere og manglende evne til å spille med en venn som bor langt unna.
Veldig dårlig spill jeg installerte det, men jeg måtte laste ned mange ting i spillet, men det viste fortsatt ressurser som ikke var lastet ned.
Legg til morsomme arrangementer, det er alltid det samme, men annerledes antrekket
Blockman Go આર્કેડ rebp
Jeg elsker bedwars og lobbyen og rekvisittene er fine, men i bedwars er det sååååååå mye hackere du må gjøre noe med det
Jeg savner virkelig den gamle versjonen. Jeg kan ikke tro at Edwards eller noen av spillene lenger kan få spillet til å oppdateres, men jeg savner bare den gamle versjonen, du vet, ta meg av med spillet som virkelig tar opp mye MB den gamle versjonen som virkelig gjør det. Det er derfor jeg foretrekker å gjøre versjonen jeg kan spille bedwars og resten av spillene som egentlig er mitt eneste problem
Subway Kiddy Run- Escape From School 3D Race Arked lyoi
Dette spillet er å betale ekte penger for å vinne. De dumme GCUBES ødelegger alltid moroa😠. Det eneste som blir rike er skaperne mens de fattige spillerne blir mobbet fordi de er fattige og mangler penger. Det vil også ta tankene dine på grunn av å bli såret av mobbere og mangel på belastning. Det vil kaste bort tiden din og resultatet for ingenting. Mens du kan kontrollere deg selv, vennligst unngå dette spillet. Med mindre skaperne vet hva som egentlig skjer. Lag også en sterkere anti-jukse🙏
Lets Go
Det er urettferdig, men jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt spiller det... FORSIDEN JEG ELSKER DET HENDELSENE ER AWSOOOOME OG MINIGAMENE ER SÅ GØYE bortsett fra sengekriger fordi runesystemet jukser MEN I stedet for AT SPILLET ER GØY
flott spill, men kan ikke legge til venner falske spillere i nærheten